image

Kalendář akcí MAP

P Ú S Č P S N
31
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
1
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
2
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
3
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
4
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
5
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
6
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
7
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
8
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
9
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
10
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
11
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
12
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
13
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
14
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
15
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
16
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
17
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
18
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
19
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
20
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
21
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
22
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
23
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
24
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
25
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
26
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
27
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
28
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
29
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
30
Divadýlka a rozvoj řeči v knihovně a MŠ
1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > MAP Novopacko > MAP II > Plánované akce > Webinář "Jak na čtení" s Mgr. Emmerlingovou

Webinář "Jak na čtení" s Mgr. Emmerlingovou



Datum konání:
5.2.2022

Členky pracovní skupiny pro rozvoj čtenářské gramotnosti se zúčastní 5.2.2022 webináře na téma "Jak na čtení". Čtení bez nesmyslů aneb co platí pro všechny metody učení čtení. Čtenářská gramotnost a její složky, co to je a kdy začít s jejím rozvíjením. Praktická ukázka systematického nácviku techniky čtení, když to nejde samo doma, ve škole i při nápravě. Lektorkou webináře je Mgr. Stanislava Emmerlingová, uznávaná speciální pedagožka, která již více než 25 let provozuje soukromou speciálně pedagogickou praxi.